úterý 10. ledna 2012

Naší školu navštívil Matt Pardus a JUSTINCREDIBLE TEAM.

Ahoj po dlouhé době :D Ale snad mě omluví učení,učení,učení,učení.....
Ale to neznamená,že poslední týden ve škole před XMAS HOLIDAY nebyl super!Pondělí sic normal učení,úterý tři hodiny a pak přednáška,ale ve středu výlet do Prahy a ve čtvrtek Vánoční besídka,koncert JUSTINCREDIBLE TEAM a Matta Parduse! :) Holky z druhýho stupně ječeli jak zhulený,škoda,že to na videjku neni ;) A proč to bylo zrovna jako první v naší škole? Tanečnice Martina Panochová(černovlasá,taková hodně zmalovaná) je naše učitelka na Aj ;* Jinak já se také omlouvám za videoodpověď,který se tu nezjevila,ale bude!Jenom se mi smazala při nahrávání na YouTube.Teď už se ale koukněte na video a Ahoj! ;)
JUSTINCREDIBLE TEAM AND MATT PARDUS
A naše nádherná tělocvična :P
Protože jí mám MOC RÁDA(:♥

 Chci♥
 Moje taštička,dárek k XMAS :)
 Cesta busem ze školy s míma debilkama♥
P.S:Vidíte tam mojí tašku?Ne,ta patří tý mí opici:D*
Vznikla náhodou :D

Žádné komentáře:

Okomentovat